wehey.

nu har man vaknat till liv lite mer.. jag kim klara och louise har prec kommit tillbaka från eurostop. varit på bolaget och även hunnit med en snabb-kaffe. man behövde nog komma ut lite för att piggna till lite mer.
även om jag inte äns önskar min värsta fiende att se på mej idag, så som man ser ut. sliten!
var ju hemma kl 5 i morse, efter att vi surplat i oss en liter vin var. duktigt jobbat faktiskt! det som skulle bli en lugn kväll?

jag och klara var för övrigt på simmo innan och köpte cigg och cola. mitt kostade 43. klara köpte en ramlösa med, hennes kostade 45. billig ramlösa? hahaha, bra där.

ikväll blir det party, igen, såklart. förfest, vet man inte riktigt vart man hamnar, ngn kanske vill offra sej?

nu ska jag och klara chilla som fan iaf, för att vara redo till kvällen!

puss faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0