uppdatering..

får ju faktiskt skriva en liten update...

i veckan har det inte hänt allt för mkt, jobb jobb jobb.. we have a goal to reach. vi måste få resan till paris!

jag har spenderat veckan lite ensam ioch med att mina kära vänner har haft tenta och ägnat sej ¨åt den. har hälsat på hos klara men man fattar ju inget??

annars igår var vi, jag lina klara kim och louise, hos klara och drack lite vin och kollade let's dance(karl petter eller danny bode rent naturligt vinna, haha)... eller aa, lite och lite.. slutade med discodans och MASSA fina kort, hahahaha. besök fick vi av både saltan och simon, stackars dom (?) hahaha. kul hade vi iaf. Vem har.....?? sjukt kul lek ändå klara, bra där.

Kimmas ligger fortf jämte mej och sover, och klara har somnat JÄMTE linas data, haha bra jobbat. snart måste jag väcka dom för då ska vi iin till stan och köpa alkohol tills i kv.. även om man kanske inte e så sugen nu, lite bakis och lite trött faktiskt. men det går över.¨

satteeee.. jorå.
ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0