.... over the rainbow ...

Då var denna helgen över och den var inte så lugn som den skulle...

Fredagen spenderades hos klara, jag lina malin klara och louise. Let's dance och tjat... trevligt var det iaf..
Sen gick vi hem hit till gladan och skulle sova. jag och klara kollade på beck och kl var typ 4 när den var slut så på lördagen var vi aningens trötta...

Vi kom iaf upp, om än sent, och mötte upp louise för att gå och shoppa på bolaget och uträtta ärenden. OM jag blev glad när vi hittade xcider jul, den är ju så himlans god.
Sen gick vi vidare och käkade lunch/frulle och snackade bort x antal minuter med massa minnen och liknande.
När jag och lina kom hem var det storstädning på schemat.. tog sin tid, haha. men nu e det rent och fint iaf.

Sen kom louise och vi fixade oss.. klara kom hon med och taxi till GT och malin.. där blev det dricka och discodans. Vidare till inflyttningsfest hos tompa, massa människor och stök. Trevligt var det iaf!
Sen blev det gastons och moon. En gammal favoritrunda har ju inte blivit gastons mkt på senaste då moon tagit över helt.. men igår var det sjukt trevligt asså.
moon då, stökigt värre.. inga komentarer faktiskt.

Efterfest med onödig dricka och vi somnade nog inte förräns strax innan 7... bra där.

Idag har det varit riktigt segt.. slappande hos klara med handboll och pizza. nice.

nu sja jag iaf sova, så man orkar med morgondagen!

so long, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0