nytt år, nya möjligheter.

då var det 2008 nu då.. det har hänt en del på sista tiden faktiskt.

i lör var det back-to-halmstadutgång.
louise kom hit och jag hon och lina lagade mat.. sen hämtade vi upp klara och hennes polare från sthlm och drog vidare till malin "hallåå" persson på för-för fest.. trevligt värre var det! sen gick vi iaf vidare till christian ngra dörrar längre bort och fortsatte stöka. Sen blev det iaf moon, inte jätte mkt folk faktiskt, men det var riktigt trevligt. kul att träffa alla igen! sen var det efterfest hos klara såklart. råkade även somna där, haha.

söndagen var jag sjukligt seg och den spenderades med malins favorit film, 3.5h lång. känndes som man kollade hela dagen på den och det var dom värsta 3.5h i mitt liv kändes det som. Jag såg inte ens slutet. Det bästa är att hon har en sån till. WEHEY min bästa dag faktiskt.. sen kom klara och vi glodde på tv..

igår kom kim och louise och hämtade oss 4 här hemma och vi drog ut till eurostop för lite shopping och frulle.
trevligt faktiskt, ganska mkt folk dock. vi åkte vidare til onoff för att köpa en kamera till lina. Robban hjälpte henne och hon hittade en "extra rolig" röd kamera. Tack för hjälpen robban, vi hade inte klarat det utan dej. Lina satte även igång larmet där inne btw, haha..
Sen åkte vi hem till oss och plockade iordning lite, gick hem till klara och hämtade hennes saker och sedan tillbaka till oss för iordningfix. Kim och louise kom och senare även malin. Vi drack lite skumpa och liknande och lockade håret, haha. Sen gick vi iaf till nyhem där emmie, andreas och johan hade fixat en kalasbra nyårsfest. Bästa nyåret faktiskt måste jag säga.. god mat och trevliga människor, alltid kul. Det gick bra fram till 12-slaget, sen var alla ganska bra i gasen asså.. vissa mer än andra, haha.
Tävlade gjorde vi med, och såklart vann mitt och klaras lag tävlingen.. inga konstigheter med den saken faktiskt.
Sen shakeade vi och drack mest hela tiden. Som sagt var det riktigt riktigt kul!
Sen var det "efterfest" hos klara, med onödigt vindrickande och vi travade sedan hem till gladan och sov. Glöm aldrig att klara vaknade kl 20 över 15 idag. av att jag VÄCKTE henne. bra där..
idag har det varit segdag.. jag var och hämtade malin på gt och sedan åkte vi och hämtade lina och sen hem hit för pizza och tv tittande. Det blev kanal 3 mest hela dagen.. batterierna i dosan är slut och vi var för trötta för att ändra kanal. duktigt.

till helgen åker jag nog till anderstorp för att kolla på aif-cup som år av staplen på söndag, alltid lika kul!
det var nog allt för denna gången,

gott nytt.


image102
image103
såhär kul hade vi på nyår...

och såhär kul hade vi i lör...
image104image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0