nattblogg..

då var måndagen förbi, veckans tröttaste dag.. eller kanske efter tisdag.. men iaf..
började 10 idag, segt. vaknade kl 8 men orkade inte mej ur sängen förräns halv 10, då blev det helt plötsligt lite brådis faktiskt, men jag hann :)

har varit med lina hos tandläkaren idag.. fattar inte hurman kan vilja vara det, det är nog ett av världens mest hatade jobb.. hon gillade iaf att säga utebliven.. haha..

har varit i skåne på jobb idag.. jobbigt att åka hela vägen, iofs sov jag hela vägen dit, hahah social ändå. Men det behövdes måste jag säga.
Annars har vi kollat på sista avsnittet av stridspiloterna idag.. lite sorgligt att det är slut, ändå bästa programmet. Manligare yrke får man leta fter.. jonas var mest peppändå, haha.

Imorgon börjar jag 10 igen.. sen ska vi väl jobba i skåne imån med skulle jag tro.
Min mami fyller även 45 imån, lite illa att man inte är hemma ändå..börjar bli gammal nu HAHA

Nu ska jag iaf kolla på the hills och sova var tanken.

sleep tight.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0