måndagen avklarad...

då var måndagen överstökad, och jobbet har gått mkt bra faktiskt. även om vi fick en jobbig snubbe efter oss så gick det som sagt bra...

idag vaknade jag förövrigt, av mej sj strax efter 9 (!!!) när det hände senast kan jag inte komma ihåg.. säkert när jag var liten och jättemorgonpigg kanske. för det var inte på senare år iaf...

kvällen har varit stridspiloterna, mitt bästa och bredaste program asså, har nästan saknat det och gustav lite får jag nog säga. alltid lika bra och manligt faktiskt.

annars har grannen vaknat till liv igen.. klara var på g in och malin och lina rökte.. han slänger upp dörren i malins huvud, och klara har aldrig vart så snabb och smidig förr. man kunde se rädslan i ögonen på henne, hon var helt som förstenad. hade gjort allt för att ha det på film faktiskt. shit vad fort hon var inne. han skällde på lina och hotade med att ringa polisen för att dom var "högljudda", HA han väckte nog snarare halva grannskapet.
man kan ju inte annat än att skratta åt han. han går förövrigt i danmarks färger, håret och hudtonen är knallröd

har prec kollat klart på ciao bella, hade höga förhoppningar på den men den var väl sådär asså..
men det stämmer och det är fakta, tjejer vill inte ha "snälla töntiga" killar, utan dom "självsäkra badboysen". Jag såg mej själv i tjejerna, pinsamt nog.

peace och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu får han väl ta och ge sig. Dansk Jävel!

2008-01-08 @ 08:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0