lördagskväll..

lördagskväll och skönhemmakväll för min del. Chips, dipp och jvm-fina. SJUKT spännande. Mamma sitter och pekar och tror att dom ser. Pappa står för snacket. haha, lite kul ändå. men som sagt, spännande..

Annars idag var jag för trött för en shoppingtur innan jag åkte till a-torp så jag sov till halv 11 men var helt död asså.
tåg till småland och pappa hämtar mej. Jag och carro pker till gvd en sväng, och sedan hem igen. jag sover 2.5h, riktigt gott men är fortf helt seg asså. Skönt med hemmakväll.

Impn blir det aif-cup hela dagen. Snart sova faktiskt.
hoppas sverige vinner finalen nu då. annars har jag kollat på en hockeymatch helt i onödan. juniorer lixom? kul om det går bra iofs.

Men men,

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0