lite av min bästa dag faktiskt..

nu är jag så sjukt trött asså. Detta fattade jag när jag kom på mej sj med att ha legat och kollat på medans limewire laddar ner i tio minuter. Underhållande? nej jag orkade inte röra på mej faktiskt..
Fattar bara nte hur jag kan vara så trött.. sov ju ändå till 10 i morse? men men.. konstigt..

Idag var det lite av min bästa dag innan.. Oväntat möte som var mkt trevligt. Tjatade i en halvtimma om allt och inget faktiskt, trevligt värre. Nu blir det iaf film, haha.

Annars är dom andra på vårat andra hem kåren nu. Jag SVEK premiären idag. För Ett halvårsen, ett årsen eller ett och ett halvt årsedan om ngt sagt at jag skulle det skulle jag bara skrattat. Men imån e det tidig uppstigning för jobb jobb helvetes jobb... kan ju inte ens gå till kåren gaaah. Iofs gillar jag mitt jobb, haha.

Men nu ska jag ta och sova iaf, hoppas man får sova lun utan att bli väckt av ngra fyllon;) haha.

take care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0