fredag hela dagen..

då var det fredag, och jag ska snart iväg till jobb en sväng för dagen..
var sjukt trött idag, somnade sent inatt, illa faktiskt..
jag är inte avundsjuk på lina och klara som var uppe med tuppen..
iofs blev det helt tyst där nere när dom kom hem.. lina var här uppe och prec som jag trodde hade klara somnat, haha. det är inte vanligt att hon är så tyst;) haha.

det blir visst a-torp imån ist, så hinner jag med en sväng på stan först. lite saker att byta och så..

lördagen blir nog lugn skulle jag tro, men man vet aldrig med mej..

stod just utanför oss och det var två tjejer som skjutsade på hoj och fick BÖTER. HAHAHAHAHAHA. shit vad kul. jag kom ihåg förra året när sara skjusade mej och poolisen stannade oss.. vi fick minsann inga böter:P lite kul faktiskt..

ikväll blir det lugn hemmakväll var tanken.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0