fredag hela daaaaagen:D

då var det finally helg igen, efter en seg, men ändå bred och bra (haha) vecka.
igår skulle jag se om armani telefonen hade kommit in på telenor. det skulle jag inte gjort..
jag gick in i butiken och jag var helt sj där. Det jobbade två killar där och inga andra kunder. så vem blev trakasserad? jo pernilla. Den här är MKT bättre än armani telen, den här har bra funktioner och den här e snygg. Okej? så om ngn någonsin undrar ngt om en mobiltelefon är JAG personen att fråga. HA!
Lina var förövrigt "spålöst försvunnen" en bra del av dagen. VART ÄR HON ?? det visade sej att hon hade varit på efterfest, haha.

Kvällen var soft, spenderades med fucking åmål, haha, och annan tv.

Idag blev det lite sovmorgon, även att jaginte kunde, illa! Lite tvtittande och så och nu ska jag till jobbet en snabbsväng. ikväll blir det väl at klaras place som varje fredag. Hopningsvis inte lika stökig som förra, haha. idag ska vi minsann inte ha ngt vin att dricka. Det får bli ändring på detta.

imån blir det väl antagligen utgång skulle jag tro, även om vi inte skulle..

all for now, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0