då var det helg.. igen?

denna veckan har gått sjukt fort.. även att det inte hänt ngt spec faktiskt. Jobb, och annat stuff bara.

Handbollsem tog ju tyvärr slut, var nära att det inte gjorde det.. men dom kommer komma igen snart för dom e ju ändå sjuukt bra nu igen. Aldrig så bra som innan, men ändå!

Kvällen spenderas hemma, helt alléna. Tråkigt nog.. dom andra ska ut i kv men jag pallar verkligen inte, jag får stanna hemma och återhämta mej, det är ju ändå en dag imån :) och då lär det ju vara mindre lugnt faktiskt... haha.. tänkte att jag ska fixa iordning på mitt rum lite ikv, städa och byta gardiner, KUL fredagssyssla. men det måste bli gjort och varför inte idag?

Så, imån ses vi i dimman ist, have fun.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0