bakis-söndag

då var det söndag igen, slapp dag faktiskt.. blir inte mkt vettigt gjort idag asså.

gårdagen då..
eftermiddagen sov vi oss igenom, det var behövligt.. sen var det iordningfix och taxi in till malin.. där blev förfesten ett faktum, och sen kom även kim och louise. sista iordningfixet och lite (läs mkt) dricka.
vidare bort till christian, där det var stökigt värre. riktigt trevligt var det iaf..
sen bar det av till moon, såklart. och på vägen dit tyckte jag och lina att det var en ypperlig idé att ta kort medans vi står PÅ en polisbil. Vi blev sedan utsköllda av poliserna. här är resultatet:

image106
image107
jag orkade inte rotera dom, haha.

anyways.. på moon var det mkt folk faktiskt, riktigt trevligt var det måste jag säga. träffade även på otippat folk?
sen GICK vi hem till gladan. så idag har jag världens största skavsår på min tå (??) och sjukt ont i fötterna. heja heja.
idag är jag sjukt seg asså, plöjer igenom säs. 2 av laguna beach.. bra söndagsgöra.

ciao

Kommentarer
Postat av: Sneki

lättare för oss andra att vrida huvudet?:P

2008-01-15 @ 11:25:50
URL: http://snekisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0