back to normal...

efter allt jul och nyårsstök är det nu vardag igen.. eller aa, nästan iaf.. börjar med lite mjukstart och det är skönt faktiskt.
igår sov jag väldigt länge, lina malin och klara sov ännu längre.. gott att vila ut lixom.

annars jobbade jag och stog i en sväng igår, ganska skönt att komma tillbaka till vardagen, men ändp lite jobbigt.
på kvällen kollade vi på 40 days & 40 nights.. den var bättre nu än förra gången jag såg den, på bio med lina i england.. då var vi iofs inte så gammla heller, haha.  men som lina sa, man blir nästan lite kär i josh hartnett igen, haha.

efter det chillade vi, kollade lite tv, åt fruktsallad m.m. Somnade gjorde jag sjukt fort, även att jag sov så länge på dagen. Idag sov jag ännu längre. Mamma hade varit stolt över mej.

Snart ska jag iväg och jobba igen, ska till markaryd idag (?) vart det nu ligger.. småland fick jag veta igår.

Annars ska jag åka hem i helgen, kolla på AIF-cup, alltid trevligt. Vet inte än om jag åker fre eller lör.. men hem ska jag!

Det var nog allt för nu. Så att eee...
ciao

Kommentarer
Postat av: lina

ALLA vet att Markaryd liggeri småland, allmänbildning tror jag det kallas. :P

2008-01-03 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0