and off we go..

då var även torsdagen förbi och sanrt är det helg. GOTT!
har varit lite jobb idag, varvat med snöbollskrig och andra incidenter. Jag vill verkligen int eha detta kalla väder nuuu, det skulle varit för ngn veckasedan så att man fick lite julstämning, men icke! Nu går det helt plötsligt bra.
Jag vill faktiskt ha sommar nu, mkt trevligare.

ikväll har vi kollat lite film, klara är helstirrig och lite nervös faktiskt.. haha, jag och lina är lika peppade. Om man ändå bara kunde bli så glad för ett sms en dag som denna? Haha, kanske iofs kommer bli glad nu när jag har percy, hahaha.

Nu ska jag nog bädda ner mej och kolla på age of love. faktiskt.

imån eller lör blire a-torp.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0