söndag...

alltid lika sega söndag.. mend et betyder att man hade kul igår!

först till louise på en fördrink och melodifestivalen.. sen var tanken att vi skulle på inflyttningsfest hos johan.. men den blev inställd så niclas och johan kom till louise ist! Dom var för övrigt, enligt korten, sjukt stökiga människor igår.. väldigt kul iaf..
Men det var riktigt trevligt.. fel bidrag gick vidare i melodifestivalen bara..
sen blev det taxi in till stan och moon såklart. Där var jag och klara två stökiga tjejer, haha, men vi hade trevligt ändå.. mkt folk faktiskt var det med så det var kul...
sen var tanken efterfest, men så blev inte fallet... vi åkte hem till klara och rökte ihjäl oss och åt en macka..

idag har jag chillat som fan hos klara och kollat på tv mest hela dagen... somnade även sittandes i hennes soffa, bra och bred bedrift.. var lite trött kanske?
nu skulle jag g¨tt och mött min lilla sambo, men louise följde henne ist så jag slapp... men snart kommer hon hem iaf... blev lite besviken att det inte var ngt criminal minds idag, det e ju söndagstradition.. illa..

men men.. nu ska jag kolla lite gossip girl tror jag, sen schlafen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0