Onsdag redan?

Vet inte riktigt vart dagarna tar vägen faktiskt.. det var nyss helg? Och nu är det onsdag igen...
Anyway,

Gårdagens uppvaknande var det konstigaste och jobbigaste på länge.
Typ kl 09 vaknar jag att det plingar och knackar på dörren. NEJ, det första jag tänker är att det är vår äckliga danska granne som fått för sej att vi gjort ännu ett hyss. Men det var det inte.. Det var en babbe som ville sälja en tavla till mej som han sj hade gjort. Skit ful var det, han ville ha 1000 för den. Han försökte verkligen tvinga på mej den..
Idiot, haha..

Sen kom malin hit en sväng på en kopp fika, och jag följde med henne till skolan för att kopiera och skriva ut lite stuff... Hon var lite stirrig, som bara malin kan. (det är därför hon blev vald till månadens brandman, HAHA)

Sen var det jobb och allt vad det innebär... När man har en chef som är som han är, haha, innebar detta dagen till är jakt. Närmare bestämt ända ner till Båstad.. jag har aldrig skrattat så mkt åt att åka bil, haha, shit vad kul det var.
Sen fick vi faktiskt lite jobb gjort med.

Idag vaknade jag 09.15 (!!!) helt av mej sj. eller aa, kanske lite av min msn, men det e sånt man får ta, haha.
Lina är i skolan och klara e nyvaken och nu ska vi dra oss ner och dricka lite kaffe.

Idag är det arsenal-milan. Bäst för arsenal att dom faktiskt vinner, haha.

Ha det bra, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0