obligatodriska vad-hände-i-helgen-bloggen

jaa, vad hände egentligen? eller rättare sagt vad hände inte?

Lördagskvällen såg ut så att carro och malin kom hit, blev en liten fördrink innan vi travade iväg i ösregnet till louise och kimmas på bolmen.. Där var förfesten ett faktum. vi började kolla på melodifestivalen, men struntade ganska fort efter att ha sett utbudet.. BWO var bra, that's it lixom..
Vi tjatade massa, som bara vi tjejer kan haha, fixade oss och drack gott..
Sen bar det av en våning (varje gång jag var nere trodde jag av ngn konstig anledning att det var två våningar upp) upp till carro och c/o.. Där var det stökigt värre, och riktigt trevligt :) Korten jag fick kanske säger allt? haha..
Sen GICK vi in till stan och moon iaf, och där var det bra drag som vanligt..
Jag och lina gamblade lite, haha, heja oss asså.. Sen var det iaf lite tidigare hemgång och massa telefonsamtal, haha..
Tidig uppvakning på söndagen med en sjuk hangover.. INTE skönt inte.. men det betyder bara att man hade kul dagen innan, haha...

Slapp på soffan och allt vad söndagar hör till... Sov även ngra timmar på kvällen, och travade sedan vidare till malin och lina... vi sov hos malin i natt och det var verkligen inte kul att gå upp tidigt idag när dom två låg och grisade kvar..

Lina och malin får nog pris för helgens skönaste. "Vänta på mej, jag ska bara....." HAHA som jag skrattade...

Nu ska jag strax gå bort till louise och hämta mina saker.. bla min laddare till mob som är helt död.. illa!!

Men men,
ha det bra
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0