illa altså.

en liten nattblogg innan det blir att sova..

klara malin och lina är på kåren i nuläget.. förfestade här gjorde dom, jobbigt med onyktra människor när man själv inte är det (inget illa menat, men alla vet, that's true).. var lite sugen på kåren faktiskt när jag och danger pratade om det igår, men ångrade mej...

annars idag har det varit jobb och så, roligaste var hos en kund som sa att hans orm käkade möss och albaner.. det kom så plötsligt så jag visste inte vad jag skulle säga, men sjuk kul var det iaf..

sen var det hem och arsenal-milan. TYPISKT att dom inte bara kunde få in ett jävla mål asså, dom kommer få det tufft på san siro, men klart dom tar milan.. det är väl inga....??
Inter loosade igår.. två onödiga mål måste jag säga.. Zlatan gjorde lite nytta och torres, jaa.. han var min man som vanligt. Inte för att jag gillar liverpool på ngt sätt, haha.

nu ska jag väl kolla på ngt avsnitt av sex and the city och sedan sova... och för hopningsvis inte bli väckt när folk kommer hem i natt;) haha

sleep tight,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0