helgens bravader

jag gör en malin och kör dagen till ära med en lista....

Det sägs att....

... Kosovo är självständigt
... att man kan stirra ner en person, därefter dricka ur hans öl för att sedan fortsätta stirra på honom (inga namn nämnda)
... förfesten var mycket stökig
... jag busade
... vissa var mer överförfriskade än andra (fortf. inga namn nämda)
... någon av oss fick erbjudandet, hej, ska vi gå ut och hångla? Tack men nej tack.
... Vissa fann ändå lyckan (?)
... korv är gott
... man gärna kan gå hem i linne och kjol och samtidigt äta en mosbricka (malin persson)
... whisky och cola alltid är fel
... jag och malin har bra filmsmak
... dagen till ära är vi ghetto, playboykeps och bandana, JA TACK!
... kanten till tjejtoan fortfarande var kvar på moon
... vi var och hämtade malins jacka på moon idag. I den låg en grogg i en spritflarra, färdigblandad och klar att dricka!
... Jag hade 10 killar med mej hem igår, det var tv:n, malin och petör.
... alla var stökiga igår, alla som är något vill säga. JAG var stökig.
... dagen till ära var det en bongotrumma spelare på moon som malin var lite kär i. Jag fick skämmas och ta kort åt henne, men fick en blink av han som tack för besväret.
... Bongo Bongo :)
... de e rätt
... vi har haft disco även idag
... jag MÅSTE flytta på mej på medya
... på medya har man vinterjacka när man serverar
... jag har fina kort från igår
... vi har byggt en koja idag, som man mer eller mindre varken kommer in eller ut ur. Gör man det så ramlar man på vägen
... vi har varit på upptäcksfärd på Gamletull, letandes efter ett litet namn. vi hittade inte det.

En liten sammanfattning av en sjukt galen kväll. Sjukt kul med för övrigt :)

Nu blir det nile city.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0