helg, igen.

idag är det fredag och det är lite av den bästa dagen...

veckan har varit lugn och skön... fotboll i ons, jobb, chill hos klara igår.. lugn vecka helt enkelt.

idag gick jag och louise först hem till danger en sväng.. lyssnade lite på partymusik faktiskt. man blir pepp... men det har jag varit mest hela dagen iofs men alla festligheter får nog ta och vänta ills imån ist.
sen gick vi en ganska lång runda på stan.. shoppade lite.. alltid trevligt.. köpte lite smått och gott...
sen satte vi oss på ett musit fick och käkade lite och tjatade... sen tog vi en liten sväng till och avslutade såklart, med bolaget.
sen travade jag och louise hemmåt och vid bolmen skiljdes våra vägar åt.

nu sitter jag här... väntar på att kl ska gå egentligen, har inte så mkt för mej..

imån kör vi!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0