helg igen.. vart tar veckorna vägen?

då var det helg igen, och denna spenderas i snön i småland. Kom hit ganska sent, efter att ha jobbat till 7, så var inte framme förräns 20 i 9... men då stod god mat och väntade på mej. gott gott.. Jag hade fått ett mail av lina kl kvart i 8  (då har hon varit här i va 2.5h) där det stod att hon kanske inte saknade det så mkt, hahahaha, är det trist hör eller är det? Men man har ju familj och gamla kompisar så det gör ju det hela mkt bättre..

Veckan har bestått av jobb jobb och lite mer jobb.. Har mest varit i skåne faktiskt.
Igår fastnade vi  snökaoset bakom en vält lastbil och blev stående där i ett x antal timmar... men har man bara en telefon, #31# och en sjukt galen chef så går dom timmarna ganska fort faktiskt...

Idag har jag jobbat en liten sväng bara, skönt med lite på en fredag bara..

Så nu befinner jag mej altså då i småland (!) och ska vara hör tills på söndag.. Det blir väl en lugn helg faktiskt, det kan behövas.. Nu sitter jag och kollar runt lite på nätet och läser bloggar. Louise, du borde nog faktiskt inte sluta skriva, kul att läsa om bravaderna, haha. Sen finns det en viss blogg som bara e så boooooring men man är ändå nyfiken och måste läsa. Lite irriterande att man är så nyfiken, men det kan man inte hjälpa. Såhär kul har jag en fredag, sitter och stör mej på en blogg.. lite patetiskt.

Sjukaste samtalet i veckan ägde nog rum med malin i tors morse (dom var på kåren i ons)

Jag: Vart är lina då?
Malin: Jag vet inte, vi tog taxi hit till mej efter det var slut igår...
-
Jaha, men då borde hon ju vara hos dej?
- Men det är hon inte, om hon inte sover på toan, vnta jag ska kolla.... Nej hon är inte här.
- Så ni tog altså taxi till dej, men lina har bara försvunnit då asså?
- Jaa, om hon inte ligger under sängen eller något... För jag tror hon var med här igår..
- Du tror? Nyss var hon ju med dej?
- Jaa, eller det kanske hon inte var. Eller det var hon. Men nu är hon inte här.

HAHA shit vilket samtal iaf.. lina hade varit hos malin en sväng, men sov hos klara. Haha, så sjukt kul.

Nu ska jag spela lite nintendo wii och därefter kolla på the hills.

sleep tight

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser du?

2008-02-02 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0