gaiskau

nu har vi kommit hem från parken..  glada och allt. trevligt folk och kända ansikten. alltid trevligt att träffa folk man känner och tycker om. Jag och lina fick minsann åka med amicus bevakning hem iaf! han var den trevligaste chaffisen jag träffat på länge1 även om man behöver gå över hela anderstorp för att hotta honom ( i snö och snö) så fann vi iaf honom. Lina och pg är nyktra dagen till ära (kanske inte) som vi lovade att i skulle a. de kanske int e gick så bra med det. hoppas att ni har trevligt i halmstad vi fick erbjudande att komma dit redan ikväll oc de takcade ni nej till. bra av oss hahahaha.. men men nu ska vi dela i en 90 säng jag och min sambo, nej vi kan inte vara utan varann, haha. men först SKA VI ÄTAAAAA! hahahaha. jag och min sambo aldrig utan varann faktisk inte. vi asknar tjejerna i halmstad och även tjejen i sthlm, HEJ VEM ÄR DET? men vi hasr väldigt kul ändå! n u blir det amt. puss faktiskt.

image108

Kommentarer
Postat av: lina

pernilla, vad fint du skriver. min egen säng hemma var jätteskön.

2008-02-03 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0