fredag i småland

idag är det fredag, och det innebär äntligen helg :)

ananrs är jag förtillfället i småland, trevligt men tråkigt.. se det som man vill.. Men åker tillbaka till halmstad redan imån, såklart..

Veckan har gått lika fort som vanligt faktiskt, om inte fortare. Igår var det alla hjärtans dag, årets mest hatade dag. Men man fick ju iaf en inbjudan;) jävla småland, varför denna helgen? haha.. mn det tar vi igen i helgen iaf..

Idag var jag förövrigt utvilad när jag vaknade.. sovit länge, lamej kl 10 igår.. undra när det hände senast? Upp kl kvart i 9 idag så fick man sova ganska bra med timmar ändå.

annars ska jag väl och träffa jossi i kväll.. umgås man inte med den ena systern malm-lund så är det den andra, trevligt..

Nu ska jag äta iaf.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0