julkram

jaha, julen är över och det e bara nyår kvar.. sen kan det bli vår tycker jag faktiskt.

juldagen var galen, hade rikigt riktigt kul faktiskt. först hos lina, sen i jonis källare like old times, så sjukt kul.
parken var mkt folk, men det var kul som sagt.. jag och lina chillade mest hela tiden..
dagen efter var inte riktigt lika kul.. blev en sväng till gvd med daddy sen film mys med linis.

lördagen bestod av jobb, sen en tågresa till halmstad. cunow och erica stod med öppna armar och mötte oss med orden "vad stora ni har blivit". hem, iordningfix och till cunow. där blev det så det kan låta, brittan och vin. en bra kombination. jag och erica kom iaf etta från slutet, det e det som räknas!
möta upp camilla, bulls, morfars och sen skulle det stått moon, men vi "fastnade" på vägen. En av dom roligaste sakerna i mitt liv hände. lina blev instängd i kristina-passagen. jag skrattade så tårarna rann, medans hon skällde på mej. väl ute skrattade vi mer. mat och sen hem. träffade srah och carro med respektive ute, det var med en höjdpunkt.

vaknade, morgonpigg som jag är, kl 09 idag.. blev trött, sov lite till, och sen typ tre timmar till. tacobuffe på Åhlens, - 2 påfyllningar tack.
nu har vi varit och hämtat kryckan på flygplatsen. vi hade lite olika teorier om hur hon skulle transporteras från flyget till ankomsthalen. Det ena var att hon åkte på bagagevagnen, och sedan kom på bandet. Annars var det  att en gubbe kom i rullstol, och klara fick vänta på nästa transport. Hon kom hoppandes så våra teorier stämde inte riktigt.

Nu äter vi gräddstuvad pyttipanna, dricker julmust och kollar på tv. det är väl inga?

imån ska vi först på återbesök på sjukhuset, och med vi menar jag ju såklart klara bröstlund. fast dom hade säkert hittat ett och ett annat fel på mej med, så varför inte?

so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0