tralalaa...

nu börjar snart idolfinalen, och jag e pepp som bara den. eftersom att robin inte e kvar, så måste ju bara kevin vinna?
annars säger jag som alltid, då bojkottar jag idol next time. det e aldrig ngn jag har hållit på som har vunnit, haha... jag e inte riktigt som alla andra.

idag var det så jäkla jobbigt att gå upp, helt sinnes faktiskt, jag piggnade inte till på hela dagen...
har så sjukt ont i hela kroppen asså, dansade jag så??
värdelös gästföreläsning och sedan lite arbete med marlene och isabell... tråkigt nog skulle dom iväg, så vi kunde bara sitta till 2, GOTT. mött en och samma person mer eller mindre hela dagen, detta börjar bli lite påfrestande hahah..

om man skulle ringa lina och klara och se vad dom hittar på ikväll, för visst var det så att ni inte hade ngt för er? hahahah

nu börjar idol.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0