och så var det helg igen...

alltid lika skönt med helt när man har haft en busy busy vecka som denna. Långa dagar i skolan, lite avslappande (?!) med klubb koncept i ons, som förövrigt var riktigt bra. Kvällens händelse stod nog ändå malin"idag ska jag inte hem tidigt" persson för. jag ska nog be henne lära mej laga fyllemat. eller inte, haha. bra jobbat!!

annars har vi precis haft redovisning på case 3. Vi fick redan på redan nu att vi blev godkännda, SKÖNT.
det är tillräckligt mkt som ska göras så var skönt att slippa komplettering på det iaf.
Nästa vecka blir en hektisk vecka, husbyggnadsprojekt, organisationsprojekt, två tunga uppgifter asså.. tidiga morgonar och sena kvällar e nog vad vi har att vänta oss...

till sommaren ska ju u-21 em spelas i sverige.. och bla halsmtad ska ju hålla i det.. tänk fabregas och walcott på örjans vall? DET SKA JAG INTE MISSA! nu e det ju inte säkert att det blir just här just dom spelar, men man kan ju alltid drömma lite, rignt? annars får det nog bli en tripp till antingen hbg eller gbg faktiskt. När jag var på cypern träffade ju faktiskt jag en kille som spelar i det laget, englad asså, haha. lite coolt ändå...

annars så ska jag snart hoppa på tåget till småland, jobb imån.. sen ska jag till borås med sara en sväng idag var tanken. ska bli så otroligt gott med helt, sova ut.. iaf på söndag då.

ikväll blir det idol, så inga konstigheter.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0