lucky day..

upp i ottan för att mötas kl kvart i 8 för opponiering och redovisning av organisationsprojektet. nu är det fan över med det, min bästa dag del 1!!!
sen var det chill tills vi hade intervju med chrille på aberdeen property, om husbyggnaden.. så nu e vi klara med den MED!! bara lite finlir kvar på den, men sen jävlar. så redovisning av den på torsdag, sen är det slut för iår. GOTT.. min bästa dag del 2.
MEN det mest random idag.. pappa har laddat min gamla sony ericsson tele som jag doppade i ett vattenglas för evigheter sen.. OCH DEN FUNKAR IGEN!! vad har hänt lixom? den gjorde ju inte det dagen efter, så nu har jag antagit att den inte har gjort det på hela tiden.. men det har den.. moahhah. det får avsluta min bästa dag för idag.
nu ska jag skriva sista på husbyggnaden och skicka iväg den till johan, sen jävlar ska jag chilla.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0