just nu hatar jag mej sj lite grann faktiskt..

tur att jag är i skolan nu och trodde vi började kl 8.15. vi började visst 10.15.. KUL! jaja, tänkte jag, jag sätter mej på bibblan och pluggar lite. än så länge har jag inte öppnat böckerna och jag kommer nog inte göra det heller. senare bekymmer...

igår var det en låååååååång dag vill jag säga, som innehöll allt från publik gos till mindre public gos med lina haha.
husbyggnadsprojektet börjar ta form nu, skönt det.. vi har intervju med fastighetsförvaltaren på måndag, bra bra bra. 
organisationsprojektet är inlämnat och klart, så idag får vi ngn annans arbete att opponera på tills måndag, hur fan tänkte han lixom???? så vi vet ju var vi ska göra efter skolan varje fall... 

idag är det mega mycket snö ute (för att vara Halmstad) och riktigt kallt, det e mysigt faktiskt. helst av allt hade jag viljat tillbrnga en sån här dag uppkrypen i soffan, men en sjuuuuuukt snygg man(tänkt Ljungberg), varm choklad och en mysig film. men nej nej, varför göra det när man kan gå i skolan? 

tiden har iaf gått så jäkla fort, tyckte nyss att man började efter sommaren och nu är det snart jullov. eller lov och lov, har tentor den 14e & 16e januari, så så mycket lov får jag faktiskt inte. men några dagars ledigt ska man nog få iaf... 
nästa vecka blir sista veckan för denna terminen, och det blir avslutning med mårten på torsdag.. ska bli nice :)

nu ska jag fortsätta med vad jag gjorde inann (absolut ingenting) tills skolan drar igång.

heeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0