julcider & en ljungberg

jaha, lite av min kanske bästa dag??

fick ett fint motagande när jag anlände till östergård i morse. haha:P

in till isabell iaf, och vem såg jag i stan? om inte FREDRIK LJUNGBERG!!!
höll seriöst på att göra ngt dumt?

det kanske inte blev så seriöst idag, men vi fick lite gjort (utöver youtube, mtv & julsånger)

sen mötte jag upp louie och malin för lite JULCIDER.blev dock lite lessen att inte min fanns?
sitter i skrivande stund och avnjuter min första julcider för i år, en ny variant.. vit men glittret e kvar. god som fan, men inget slår MIN va.

pepp på koncept i kväll, såklart att man ska dit när dom bästa tjejerna är hostesses..

in i dimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0