jul??

det har hänt lite sen sist man skrev, i know, jag har inte varit den bästa på att uppdatera, har väl haft ngt bättre för mej helt enkelt..

helgen blev det parken, stök stök stök...
segsöndag
jobb igår, hela dagen, massa människor och en trött pg på kvällen
jobb idag, fått första och andra julklappen.. skitfina sagaform-martiniglas från jobbet, knästrumpor och örhängen. sååå fint så :)

imån, eller egentligen idag, är det julafton, jag har ingen julkänsla what so ever.. kanske lite lite men inte mer.. pappa säger att jag har växt upp, men jag säger att det e för att det inte e ngn snö ute.....
roligast idag var ändå vem som kompade niklas wahlgren på uppesittarkväll, om inte kareokevärden som e förtjust i klara va. där ser man, lina ringer HEM till mej,20 i 12 på natten( inte för att ngn som, men hon har gjort den förr, och så sov dom;) ) fy fan vad vi skrattade.

nu ska jag iaf gotta mej av sista avsnittet av the hills, sen sova.. kommer nog iofs somna innan det e slut.. är så trött asså.

god jul,
jag bara går, hej svejs va.


Kommentarer
Postat av: Clarie

1. Du har INTE växt upp ;)



2. ALLA SOM ÄR FÖRTJUSTA I MIG ÄR KÄNDISAR (Johnny, Brad, Chippen osv.)

God Jul...innerligt

2008-12-24 @ 11:24:47
URL: http://klarakalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0