en ledig dag..

idag har jag haft en sån där härligt ledig dag där man bara kan koppla bort allt vad skola heter.
jag har altså inte gjort ngt vettigt, inte ens varit utanför dörren.

kollat på ett avsnitt av dirty sexy money, två av lipstick jungle, ett the hills och ett desperate... det kanske säger mkt om min händelserika dag? man behöver en sån dag emellanåt, spec efter långa skoldagar som igår, och när man får ta till helgen (bakfyllan) för att plugga.
jag har iofs tvättat och städat, men det bara en bråkdel av dagen.. men det är värt att nämnas..

imån e det sista husbyggnadslektionen och på tors e det seminarie för redovisning av vårt fina projekt.. sen på kvällen blir det julavslutning och jag e redan pepp?

nu ska jag kolla på ett sista avsnitt av lipstick jungle, låg ngt efter och det e jag tacksam för idag.

sov gott
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0