en lång, lång tid

FY HELVETE vad trött jag var när kl ringde halv 7 idag asså.. up och iväg till skolan, hade skola till 5 idag, men vi fixade allt vi skulle med hubyggnadsprojektet, fotade lite och så så vi ar därifrån redan kl 16, så det var skönt :)

en snabbsväng till clary och lina där dom hade stor shoppat i ullared och visade upp allt från en säng-top till 7432794 ljus dom köpt. sweet.. sen kom louie och hämtade mej och lina och vi drog till henne och pluggade.. jag tröttnade på mina böcker om trä och betong ganska snabbt så spelade mest harpan.. så kul hade jag.
vi ÄR tre mongon faktiskt.

hem igen och lagade tacos, och here i am, fullt förväntansfull på att em-krönikan ska börja om ngn minut. i like.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Louise

Bra att du lägger upp samma inlägg två gånger, kanska i fall man inte fatta första gången..;)

2008-12-09 @ 09:59:45
Postat av: pg

men det e inte mitt fel faktiskt, det är sidans :D

2008-12-09 @ 10:35:41
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0