cunow-blogg

traditionsenlig som jag är, skriver jag en blogg när jag e hos cunow, såklart..

okej, nu är skolan slut för denna terminen, SKÖN....T. redovisningen gick bra och nu är det ngra veckors ledigt..
det blev inte riktigt min bästa dag när jag kom till östergård idag, lina var ensam där för klara hade åkt till akuten med "en stukad fot" som hon själv sagt. senare fick vi reda på att det inte var så lätt utan 3-4 sprickor sprickor i foten och en operation på det. verkligen ingen julkram på det! stackarn asså.. en big eloge till louie darlign som varit där hos henne hela dagen.. underbar vän faktiskt :)
det blev bolaget på eurostop en snabbis i discobilen aka cunows vrålåk.
sen hem till linis för en dusch och upp med henne till sjukan.. hon delar rum med ngn annan så vi fick snällt vänta..
under tiden har vi hunnit med att kolla på massa nice pics från i sommras och cepat oss som bara vi kan. helst hade jag velat ha lite gästbloggning á la cunow här nu, men hon är upptagen med "dagens outfit", modebloggare som hon är.

det blir en sväng till mårten idag iaf, även om vi inte är lika peppade som vi kanske skulle varit. men vi kan inte göra mkt åt saken nu, bara hoppas att allt går bra :) hade vi kunnat vara hos dej nu clairy så hade vi det, de vet du darling.
vi får vänta tills imån och träffa henne ist, när mamma karin kommer.. en runda på city och sen hem till skogarna för julfirande. sweet.

nu ska vi peppa upp oss lite och köra en fin julavslutning. en hel till termin has passed by.

so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0