the time goes on

fredagen blev ju allt annat än lugn, illa nog efter som det var jobb dagen efter för min del..
harrys blev det med förfest hos sara.. massa dricka och tjat. trevligt värre i vmo faktiskt, en hel del välbekanta ansikten ändå.
en bilfärd hem senare så sov jag gott..
dagen efter var det sådär att jobba, men tiden gick och hem kom jag. kollade på tennis, som btw är min nya passion efter den sjukligt spännande tennismatchen i fredags, 5h lång och så bra va. jag kollade till och med på herrarnas singelfinal med nadal, det e riktigt kul asså! tyvärr förlorade ju svenskarna men fick ju ett silver iaf, well done lixom.
sen hyrde vi film och käkade godis, längesedan det hände mej en lördagskväll men det var allt man pallade faktiskt..
hemma strax innan 12 igen, och my parents hade kräftskiva här hemma och herreguuuuud vilket levande. gick ut och tog ett glas vin och han både med en sväng och och en sång. vad är detta lixom? för två år sedan vaknade jag upp av att dom seriöst stod på stolarna och sjöng nationalsången. FINT!!
söndagen spenderades i sängen nästan hela dagen, ingen bakfylla men antagligen var det fantomkänslor för jag kände mej bakis. det är som om kroppen har programmerats in på att må dåligt på söndagarna på ngt sätt.. på kvällen blev det film igen, trevligt.

idag har jag inte gjort mkt för världen heller faktiskt, handlat coh varit på aif-gis, derby och allt. synd bara att anderstorp förlorde med 5-0, pinsamt faktiskt.

imån bär det av till halmstad igen, snart nollning och skolstart. börjar bli lite nervös och det gör inte bättre av att jag vet att det e rollgrejs på kåren idag, jag kommer inte få det lätt har jag en känsla av.

nu ska jag kolla lite gymnastik, pinsam som jag ör.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0