snart vare slut.

snart är sommarjobbet slut för detta året, endast en dag kvar och då har vi ju bara öppet till 13, skönt!

idag har det varit så varmt så att jag har hållit på att tuppa av på jobbet, men man SKA inte klaga, remember...
annars var det kul när ann sa att hon tänkte på mej med SB12 reklamen för att tjejen säger att "viktor är sjuuuukt snygg", och så sa hon att det säger du aldrig ju, det e ju aldrig ngn kille som är snygg i dina ögon. Jag försvarade mej med att det e sommar och då är många fler snygga. what to do?

sen har jag fått reda på att när vi åker till italien/spanien i september och ska även då kolla på fotboll. har fått reda på vilka inter möter nu, MILAN for fan. derby, kan det bli bättre? i'm loving it. iofs har man sett dom innan men det går inte få för mkt av faktiskt... så det ska bli trevligt..

ikväll ska jag möta danger och snacka skit, haha...
sen imån blir der att dricka vin såklart. man måste ju fira semestern (alltid är det ngt att fira)
bra att louise bara jobbar 4 pass nästa vecka, sjuuuuukt bra louie;) haha

nu ska jag äta och dricka mej ett glas rosé
so long

Kommentarer
Postat av: Danger

Hallåååå eller! Trasha nu inte hela lägenheten, tacksam för bildbevis innan söndagen klockan 24.00



2008-08-09 @ 20:27:22
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0