ska han bo hos glenn nu då eller?

då var jag tillbaka i anderstorp en snabbsväng för lite jobb på befa...
har ju varit i halmstad och då e det alltid lika booooring och komma tillbaka hit och sitta och glo lixom.

söndagen passerade tillslut, stannade dock hemma, kollandes på en dokumentär om hiroshima och nagasaki. SÅ trist hade jag..

måndagen var bara upp och möta danger vid tåget, sen in till stan en sväng och fördriva tid helt enkelt. mötte upp emelie och lunchade och sen var det till att leta bad taste kläder till henne.. vi hittade den perfekta....... men för 10 år sedan kanske den hade passat hahaha...
sedan blev det en kaffe på espresso house och därefter var det bara att gå hem och tvätta. det är nog de tristaste som finns. sen var det bara in i duschen för att fresh up lixom. gustaf och rasmus kikade förbi, åt upp mitt godis, försöte bryta sej in på toan och snackade lite skit.
sen blev det iaf HBK-hif och herreguuuuud vilken match. hbk vann såklart, what else?
sen var tanken att det skulle bli morfars men det blev greek ist, vår nya favourite faktiskt..

idag har vi umgåtts med louie mest hela tiden. varit på banken i 7432452 år (fast det fanns ngt att titta på, eller vad säger du louie;)), forex.. vissa ska ju faktiskt utomlands hha. och sen även och fikat ett himlans tag.
när jag kom till smauland åkte jag på fotboll, min kära syster spelade. och vem stöter man på där, om inte fra-fra-frasse. min gamla fotbollstränare från smalands lndslagslägrerna man var på när man var typ 14. han kommer fortf ihåg mej och tycker det var kul att jag fortf var så pi-pigg och g-g-glad. så sjukt kul e han.

nu sitter jag iaf här i anderstorp, efter en tågfärd med lina och prat.
borde egentligen sova nu faktiskt, är SJUUUUKT trött... men idol är ju inte lsut förrns om en timma for fan.
what to do??

ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

Aldrig fel att hänga på banken, inte med den utsikten iaf ;)

Come Back!!

2008-08-13 @ 10:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0