sjukt bra.

nu hinner jag skriva lite faktiskt, har hunnit med en massa saker senaste 6 dagarna.....

... tappat rösten flera gånger
... druckit way too much alkohol
... spexat som om det inte finns ngn morgondag
... sjungit som om det inte finns ngn morgondag
... fått adam att krama en straffmästare (fett straff idag kanske? haha)
... bygg bygg bygg bygg bygg bygg bygg
... hammrat med min hemmasnickade hammare
... gjort bort mej (men vem har inte det)
... träffat sjukt många roliga människor
... startat war och slutit fred med ekonomerna
... haft på mej samma fräscha tröja dag ut och dag in (men den e grå och fin)
... haft en fylla kvar även på morgorna
... hittat min och malins favorit-span-objekt i dom blå adidasbyxorna och som jämt lagar mat. klart han går bygg lixom?

en del av vad som finns, jag antar att bilderna snart börjar komma upp på fb..

nu ska jag steka korv, sen möta upp adam och gå till amfi för jyckel.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0