freitag

nu sitter jag här på jobbet, och har såååå mkt att göra, vilket kanske märks? men har iofs inte hunnit käka ännu och börjar bli sjukt hungrig. HAHA idag har jag snackat tyska, hör och häpna och vi förstod varandra utan ngra som helst problem. sen att man chansade vad hon sa varannat ord e en annan sak, det vet inte hon lixom! duktigt av mej.
igår var jag hos sara en sväng, vi var duktiga och gick till gislaved och back again.. man sover så gott då asså!

annars idag blir det nog(!) lugnt tror jag, ingen som vet riktigt ännu. Imån e det ju jobb, men har man inte jobbat bakis innan lixom? ett x antal ggr...
imån blir det antagligen kräftskiva (hahaha) inte 100 ännu, eller möjligen falkenberg. spontangrejer blir oftast bäst så vi bestämmer oss inte riktigt ännu.

nästa vecka börjar nollningen, på torsdagen och det kommer bli 10 sjukt roliga och intensiva dagar man har framför sej. ska bli kul att se malin och louie och alla man känner, transformed lixom.
och om typ en månad bär det av till la italia.. ska bli så sjukt gott att komma iväg och dit ner med.. massa god mat, gott vin och riktigt riktigt bra fotboll. än så länge är det två matcher planerade, emn det kanske till och med blir tre! jag klagar inte!

det har tagit ungefär 40 min att skriva detta btw, man blir avbruten hela tiden haha.. om det var ngn som undrade så vet ni detta nu.

nu ska jag kolla lite os, tennis.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0