ajemeeen

efter en lugn fredagskväll med sex and the city-filmen och en lördag med jobb tog jag mitt pick och pack och drog ner till halmstad.
iordningfix på direkten och sedan förfest såklart. jag louie andersson therese och thulin gjorde stan osäker. först en sväng till bulls sedan till måååååne, som man inte varit på på ages. jävlar vad vi dansade louie..
efter det blev det en himlans massa mat på mc och sedan gav jag och louie oss hem och åt som om det inte fanns ngn morgondag för att sedan slockna väldi fort...
sen vaknade vi såklart kl 07 igen (ni känner väl mej??) men somnade en liten liten stund till iaf...

efter att louie gått låg jag kvar i sängen och var så sjukt trött att jag inte ens orkade hämta fjärren som låg i soffan, så min dag har bestått av boxning, simning och cykling. sådär asså....

när eftermiddagen kom begav jag mej hem till sarahbaby iaf och fikade sen en runda till hemköp och sedan tillbaka för att göra den godaste köttfärssåsen jag ätit i hela mitt liv asså. alex kom hem och joinade oss, och jag och sara ska köpa hela urban outfitters kollektion. ge mej den tack.

nu sitter jag här, verkligen ingenting på tv, har sjukt trist och funderar på om jag ska bege mej ut en sväng, men jobbigt?

imån var det heller ingen måndagsklubb, tack gustaf för att du förstörde min dag för övrigt.. men jag e SÄKER på att det stod att sista var 11/8e förra veckan när jag kollade. 100% asså. så nu ska vi iaf samlas ett gäng och dricka vin imån, trevligt. eventuellt att det blir hbk-hif med, bara vi kan övertala danger;)
så lugnt blir de inte iaf.

det var nog allt, ajemeeeen.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0