torsdag hela dagen.

torsdag är en bra dag, då vet man att det snart är helg.
För mej är det helg redan imorgon eftersom man är ledig då, så sjukt skönt faktiskt.

Helgen var varjefall lugn och skön i småland..
Söndagen spenderades med sara och en massa kaffe..
Vi var även hos malin och anna och drack, hmm.. kaffe?
Malin skulle ju åka samma tåg som mej så slapp man åka sj, sjuukt skönt!

annars i veckan har det inte skett ngt spec faktiskt, lina har fått träffa texas, hennes bästa dag såklart..
Har spenderat en snabbkväll hos kimmas, eftersom jag kom senare än dom andra.. Bolmensg. 17, man är alltid på sin vakt!
Mycket promenader och liknande i det härliga vädret...
Idag blev man inte fullt lika glad när man vaknade upp eftersom vädret inte alls varlika fins som innan, typisk.

Helgen blir lugn den med var tanken, det blir nog nytt rekord för min del hahah.

Jag hade verkligen inget vettigt att skriva märker jag nu, men det är alltid ngt för nyfikna människor.

Fick förövrigt random sms inatt, hmm?

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0