smålandshelg

det är ju en liten annorlunda kväll måste jag säga..
kl är kvart över 12, jag är inte på förfest, inte på moon eller gastons. jag sitter hemma i anderstorp och drickar smoothie.
det är väldigt skönt faktiskt, men såå trist egentligen när man tänker på hur kul alla andra har.. men nog om det..

åkte hem hit i fredags varje fall.. in en sväng på befa och sa hej, blev en ganska lång stund till slut.
sen åkte jag hem iaf, fint och nyrenoverat var det med, blev ju bra!

Kvällen spenderades hos carro med så ska det låta, film osv.. sen även lite tv och så med syster min. kvalitetstid?

idag har jag varit i jönköping på ikea och shoppat lite granna. blev bara ett par skor för min del, men det e ju alltid ngt. även denna kväll har spenderats hos carro, kom nyss därifrån..

nu ska jag kolla på lite andra avenyn, sova och det tänkte jag göra tills jag vaknade imån,

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0