onsdag hela dagen.

vaknar av att solen skiner in i rummet, det finns nog inget bättre sätt att vakna upp på skulle jag tro.. sjukt härligt.

igår var det CL, har väl inga direkta kommentarer, men än att liverpool kan fan dra. och så även peter fröjdfelt.. jag gillade honom verkligen inte innan, nu ska jag inte ens uttala mej om vad jag tycker om honom.

annars var det jobb i skåne igår igen, härlig dialekt, men man fattar inte alltid riktigt så man får improvisera.
efter det åkte jag hem till kimmas en liten sväng, och jag var orolig mest hela tiden i det huset, hahaha.

idag blir det HBK-ifk iaf, ska bli trevligt värre. sen vet amn inte om man hamnar på kåren med kanske....?


nu ska jag ut och gå i det fina vädret.


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0