nattblogg.

rent tekniskt är det fredag nu, men kl är aldeles för mkt för att jag ska vara vaken nu egentligen, eftersom att ma ska upp med tuppen imån.

anledningen till att jag inte sover stavas lina malin och klarakalas. Dom ska såklart ut i kv, till club 4 premiären. Hade också gärna hakat på, men ska som sagt upp sjukt tidigt. Det ska iofs danger med, haha.
kom nyss hem från GT där dom förfestade för fullt. Trevligt trevligt, men måste erkänna att man blev sugen. Ett glas vin fick räcka för mej idag så nu sover jag iaf gott;)

Veckan som gått.. jaa, har ju inte varit så effektiv på att uppdatera precis, men har väl haft viktigare saker för mej helt enkelt.

Lördagen blev iaf som vanligt stökig. Fördrink hos malin med lina och kimmas, sjukt trevligt :) efter massa discodans och tjatter gick vi bort till acke. VI VAR FÖRST för en gångs skull, och inte sist. Duktiga flickor, haha.
Sen kom det fler och fler och vi stökade mest hela tiden.

efter det blev det såklart mååååååne, där man träffade på kända ansikten. Lina satte vissa på plats;) haha.
Kvällen slutade iaf väldigt otippat för min del, but still.
På morgonen vaknade man av en stirrig människa att kl var kvart i ett och inte kvart i 12. Men sova var behövligt..
Hem och fixa till sej så gott det gick och sen åkte jag och lina in till stan, mötte upp malin och sen var det allsvensk premiär. Såklart blev det vinst och det e riktigt kul att det är igång nu igen. Malin fick förövrigt vara med i hallandsposten med foto och intervju, hahaha.
Sen blev det chill hos kimmas, mest hela kvällen. Carro kom hon med och tittade förbi :) Vi stötte även på min och klaras "vän" HAHA. jag var fort därifrån.

Veckorna i sej brukar vara ganska ointressanta, men dom går alltid på ngt konstigt sätt så sjukt fort förbi.

CL i ons, arsenal fick bara med sej 1-1 mot liverpool, även om dom borde vunnit faktiskt. Bendtner till landslaget säger jag bara, men varför vinna lixom? Torres var mest snygg hela tiden, som han är bra på, haha. Men nästa v så slår vi ut dom.

Nu ska jag averka ett avsnitt av andra avenyn, sen blir det att sova.

Jag har bara en liten liten fråga till dej malin, hmm.. vem var det som kunde fixa klaras balklänning? var det din mamma eller? haha.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0