lördag.

lördagsmorgon och jag har varit vaken i en timma. Vad har hänt med mej? ja vaknar tidigt av mej sj en hel vecka nu. jag kanske börjar bli gammal..
lina ligger iaf fortf och sover och jag har dötrist. Solen skiner utanför och det ska väl bli ngt av denna dagen med va?

Gårdagen var riktigt härlig.
Den började iofs med städning av vår lägenhet, i typ närmare 3 h.. Sen gick jag bort till kimmas där hon och ena hade bakat sockerkaka. vi tryckte i oss en tredjedel var. så gott va.
När vi var klara där travade vi bort till fröken röstlund som blev ganska överraskad(hehe) över att vi kom. Chill på uteplatsen med kaffe och snack, och lite senare dök även lina upp..

På kvällen var det tjejkväll på temat och den innehöll bla:

- Handling på maxi
- Tacogratäng, guacamole & en massa nachos (sjukligt gott)
- En sovandes, aningen onykter, människa på bänken utanför. Han hade läget under kontroll....
- Båtmänniskorna visade sitt rätta ja genom lite check dans
- "ta bort stenen, annars kommer indianen"
- mer onyktra människor
- linas planer på att starta den nya butiken brutto, "brutto, för dej som vill betala mer, för mindre"
- ett styck fint brev
- massa snack om människorna som bor i huset, speciellt den vanliga?
- vissa delar av erin brokovic
- 1500 skrattatacker
- fin inspelning på kimmas ljudburk
- ännu mera skratt

jag har säkert glömmt hälften, men det var en av dom roligaste kvällarna på länge. Folk undrade nog vad vi fått i oss? hahahah

dagen till ära blir det chill på klaras uteplats såklart, en repa på stan och ikväll blir det famous vinkväll. yess altså.
nu funderar jag på att väcka lina, hon kan ju inte sova bort hela dagen? men men, väck aldrig den björn som sover, jag om NGN vet det.

ut i solen.
ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fin din blogg blivit..Måste bero på snyggingarna på bilderna;)

2008-04-20 @ 18:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0