helgen och lite till..

helgen har passerat och måndagen, veckans segaste dag, är snart över.

lördagen var så himlans trevlig asså, om än stökig.

började med uppmötning på scandic kl 12, kära återseenden och liknande. därfter var det taxi till tylösand, och en härlig picknick i solen. massa snittar, tapas, kex, rött/vitt/rosé vin och massa annat gott. då var det synd att säga att man inte trivdes med livet, haha.
ett X antal glas vin senare bar det av tillbaka till scandic igen för lite lekar på balkongen. Då hanns under tiden även ett fotbollslag uppmärksammas av oss, och vi uppmerksammades tydligen även av dom. dom skulle vi komma se mer av..

lekarna passerade, kanske inte helt smärtfritt och det bar av upp mot relaxavdelningen. prick kl 6 var vi där, när dom öppnade.. men före oss hade vi.. hela fotbollslaget.
där hade vi inte mkt att säga till om från en början vilka som skulle sitta i poolen, men sen visade det sej att om man inte gick i frivilligt, fixade ngn annan det åt en?
helt galet var det iaf.. alla satt iaf inte och skanderade "pg, pg, pg, pg" och jag höll mer eller mindre på att dö faktiskt.. men men, ngn ska väl göra det med? men vi hade riktigt trevligt iaf, haha.

sen var det dags för mej och lina att ta bussen hem, ganska bra förfriskade.
snabb iordningfix och hon drog in till stan och jag till louise där kimmas och klara även var.
lite till iordningfix, uppmöte med carro och malin, sen SKJUTSADE jag louise på min hoj in till christian och GT, haha, vi kom fort fram iaf? undrar exakt hur kul vi såg ut.
där var förfesten ett faktum och vi hade riktigt trevligt. lina hann även titta förbi såklart.
efter det går jag och linis till mååååne. riktigt bra drag och otippad efterfest.
somnar på malins soffa.

söndagen bar det av till scandic igen, för att säga hejdå till alla..
därefter gick jag och lina hem och var bakis mest hela dagen och kollade på sjuhundraåttiotre avsnitt av laguna beach (nästan iaf)

idag ville jag verkligen inte gå upp när kl ringde, men what to do?
det har inte hönt så mkt spännande idag... har varit i skåne på jobb, tdligen är dom inte så blyga där?
tre killar joggar förbi mej, och den ena vänder sej om och joggar baklänges. sen ser jag att han säger ngt till sin kompis, och sedan kommmer han mot mej.
han undrar om jag hade papper och penna, och eftersom att jag inte fattar ngt, så ger jag han det. sen får jag en liten fin lapp med hans nr på, och så stod det, hör av dej /henke.
HAHAHA,

nu blir det la snart till att sova sej lite, kanske tt par avsnitt till av lb linis? haha.

på ons blir det vin och fussball, jag har redan kul.

dagens BÄSTA var att aik fick spö av elfsborg med 3-0 HAHAHAHAHAHAHA.

ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

Pg, cycklar jätte snabbt faktiskt!

2008-04-08 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0