gul utan sol? haha, nej tack, då får det va.

ännu en sjuk helg har passerat och imån är det helg igen (?)
den ska spenderas på västkusten såklart, dock inte i halmstad, haha.. vi ska ut på nya bus helt enkelt!

Igår och idag har varit dom roligaste dagarna på jobbet på länge, fattar inte vart allt kommer från?
Vädret har varit underbart, kan inte bli mkt bättre då? Idag var det 23,5 gr ute, och då är det synd att klaga!

Vissa saker är bättre än andra nu, så är det bara och tydligen kan det inte bli bättre heller..


nu ska jag packa packa packa, som jag är så bra på, haha. Har en låång helg framför mej:D

blev inget vettigt inlägg, men iaf en uppdatering;)

sleep tight.
ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra Bengtsson

Hejsan! Det var inte igår, hur är allt med dig?

2008-05-03 @ 09:09:33
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det är fint :) Numera bor jag i Götet och pendlar till plugget i JKPG resten av terminen sen blir det plugg för mig här istället. Du pluggar fortfarande?

2008-05-03 @ 17:29:45
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0