tisdag.

jaha mina vänner, idag var det tisdag, och jag är helledig, sjuukt gott!

lina väckte mej kl 09 och vi drack lite kaffe och så, bra start på dagen..
sen har jag diskat och damsugat och lite så, och lina har nu anlänt från skolan igen.
vå går här och irriterar oss lite, haha. sjukt faktiskt, men men.

söndagen blev det ju förrästen fotboll för hela slante, HBK-aik. sjukt synd att dom skulle göra det sista målet, iofs, annars hade jag nog inte varit välkommen hem mer HAHAHAHAHA. men men anyway så fick ju dif bara oavgjort så jättefarligt var det inte.

igår hände det inte allt för mkt faktiskt.. lite jobb och så..
sen på kvällen var det disco i mitt rum, jag lina och sarah, hahaha att vi skrattade. och åt lite kort med, sjukt kul iaf.

imån e det kåren och jag e redan pepp! jag och lina ska nog ha förfest här tror jag, kommer nog bli sjukt stökigt faktiskt. får dra ihop ngra, vi hyrde det lilla rummet utanför ifall ifall..

ikväll börjar desperate houswives, gott gott! sofstund linis? haha.

men men, nu ska jag dra mej neråt.
ha det.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0