sömnlös.

har sovit sjukt dåligt på senaste tiden, pga all förkyldning och hosta..
idag var jag hos farbror doktorn och fick medicin iaf, så nu ska det väl gå bättre.. let's hope so.

idag har jag jobbat och faktiskt inte gjort så mkt mer. men det förgyllde min dag, jag vet att jag tjatar sarah, sorry. men det går inte hjälpa hahhh. that's life.

sen har jag även kollat på lite damfotboll. HERREGUUUUD vad pinsamt seriöst. hur sakta går det inte lixom? hur lösa är inte passningarna och skotten ändå? jag vet, jag är tjej och jag gillar fotboll sjukt bkt bla bla bla.. men jag kommer ALDRIG att lära mej att titta på det. shit vad trist asså.

imån är det onsdag, som betyder kåren. jag och josefine har ju varit radarparet sista gångerna, och malin sviker oss imån, ILLA, haha. jag är redan pepp, som vanligt, hahah. jag kommer nog aldrig tröttna på det stället, det går inte. kanske dock inte ska vara på efterfest till tidig morgon som förra veckan eftersom att jag jobbar på tors och förra veckan var det verkligen olidligt, haha.

lina ringde innan med btw, full och glad. dom hade nog fått i sig lite mkt ouzo om jag fattade det rätt. sen pratade jag med jossi med. och mamma karin. och lina lite till. Denna gången var det inte jag som fylleringde till dej karin hahaha. och på tors kommer dom hem :) och lina kommer tillbaka hit redan på tors kväll, thatäs nice:D

men men gott folk, nu ska jag sova. till helgen är det förrästen HBK-AIK. förra året var det helt sickt den helgen asså, hahaha. herregud säger jag bara. vi får väl se hur det bli iår.
sleep tight.
ciao

Kommentarer
Postat av: malin

Jag menar att han undrade om JAG var där men egentligen menade han DIG! Förstår du? Kåren ikväll då eller? party party!

2007-09-12 @ 13:14:50
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0