senaste galenskaperna.

i onsdags var det äntligen dags för det vi alla tre har sett fram emot ända sedan slutet av maj; KÅRENPREMIÄR! oh herre gud vad galet det blev.
Förfest hemma hos mej, vart tog tiden vägen?? När vi kom till kåren typ vid 21.30 ar det sjuuuukt lång kö. Vi stod där ett bra tag asså. Väl inne hade vi lite mer tid på oss, dom stänger ju kl 02 och vanliga fall kommer man absolut inte innan 23.. men men, det var sjukt mkt folk som sagt och det blev en hel del kära återseenden, dans, nya ansikten och såklart billig dricka, haha.
När kl närmade sej 02 kände man i fötterna att man gått ett bra tag och vi promenixade hemmåt..

Torsdagen vaknade jag faktiskt i bra tid och hade förövrigt under dagen världens hemskaste dröm. Skakade sjukt mkt och grät en  svätt när jag vaknade. Har nog aldrig varit så glad när min klocka ringde. USCH!!

Kvällen spenderades framför tv:n även den, sjukt k´gott!

Fredagen var det upp itid för att plocka iordning hemma, packa och ge sig iväg mot anderstorp där vi spenderar helgen.

Igår gick jag och lina på fotboll, AIF-moheda (eller som lina sa mullebäck?!) vinst med 5-2, bra där. Vi fick även då en inbjudan till senare på kvällen.

Upp till jossi och tobbe, drack lite så sen vidare till Andreas, Helena & Stiggy. Där blev det spel, som jag förövrigt verkligen inte fattade mej på men spelade gjorde jag ändå, haha. Efter ytterligare lite mer tid n'r vi började bli lite runda om fötterna var det dags för singstar, haha. USCH säger jag bara. Kareoke är verkligen inte min grej men att jag sjöng. Mest gillade jag ändå när grabbarna gick in för det järnet!
Sen blev det lite mer av det där andra spelet och jag och lina begav oss inte hemmåt förräns kl 4 (!) men har man trevligt så går tiden fort, vilken den verkligen gjorde. Gång hemåt och hem till lina för att sova.

Idag skulle dom ju på bröllop oh jag har fixat karins och linas hår. alla var så stiliga så när dom begav sig.. och jag gissar att i detta nu är det full rulle på dom. Själv har jag varit hos carro i k, kollade på världens sämsta film. Epic movie, SJUKT kass.
Nu kan jag knappt hålla mina ögon öppna asså, gårdagen tog på krafterna om man säger så men det var helt klart värt det!

Nu ska jag väl slänga på en film och somna.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0