lördagens bravader.

jaha, då var lördagen förbi och det är nu återigen söndag. veckans slappaste men tristaste dag..

igårkväll var en SJUKT galen kväll.
började med förfesten, herregud säger jag bara, vad gick snett lixom?
sen körde andreas oss till gislaved och hotellet där det var premiär för S2. SJUKT mkt folk, de rätta med för den delen. varmt var det iofs, vissa varmare än andra haha.
massa dans och stök.. erik segerstedt uppträdde ju med, HET kille ändå..

sen blev det stadspromnix genom anderstorp (ofrivillig, haha) sen gick ngt snett.. hahahahaha. men men anyway så var det en grymt kul utgång asså, bra val!

idag har det kanske inte varit lika kul.. umgåts lite med jossi och tobbe, och sen även lina..
herreguuuuuuuud.

men men, det glömmer vi.

nu kollar jag på och så kom polly, sen ska jag och ag kolla på superbad. bra där...

men men, ciao.

Kommentarer
Postat av: Sneki

så va de snyggt där eller något :P gick inte dit ... men ska ha varit rätt bra läste jag i tidningen :)

2007-10-01 @ 12:27:17
URL: http://snekisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0